Zajišťujeme kompletní servisní služby pro připojení našich zákazníků.
Nejprve se ujistěte, zda je zařízení připojeno do elektrické sítě a síťový kabel správně připojený k počítači a k zařízení. Také zkontrolujte, zda nemáte v systému vypnutý síťový adaptér, či jinak softwarově zablokované připojení.
V případě, že jsou výše uvedené věci v pořádku a připojení je přesto nefunkční, zkuste restartovat Vaše zařízení. Zresetování provedete tak, že zařízení minimálně na 5 vteřin vypojíte ze zásuvky a opět připojíte.
Pokud nepomohlo ani zresetování zařízení, je pravděpodobné, že problém není na Vaší straně, proto nás kontaktujte telefonicky na čísle kontaktního centra a dovoláte se kdykoli v pracovní době. Druhé číslo je HOT-LINE linka, kam se dovoláte i mimo pracovní dobu (Po - Pá: od 6.30 do 18.00, So od 8.00 do 12.00, Ne, svátky: od 17.00 do 19.00). Mimo uvedený čas nám můžete zanechat vzaz, nebo poslat SMS.
775 101 209, nebo 777 101 205. První číslo je k nám doV případě menších poruch, nestability připojení či příliš nízké rychlosti připojení nás můžete kontaktovat prostřednictvím zprávy na e-mail support@pb.cz.
Svojí rychlost si také můžete otestovat přímo v prohlížeči.
* nejmenší účtovaná jednotka je hodina
* o víkendech a svátcích je účtována 100% přirážka k poplatku
* doprava na servis pro Příbram a lokality do 15 km činí 150,- Kč
* k dopravnému nad 15 km od Příbrami účtujeme 5,- Kč/km za každý další km
* ceny jsou uvedeny bez DPH
Při nahlášení problému reagujeme v co nejkratším možném čase, nejpozději však do 72 hod. Obvyklý čas od nahlášení k vyřešení problému je do 24 hod.
Při nahlášení problému po 17. hod. v pracovní den dochází k řešení problému následující pracovní den. V případě, že zákazník vyžaduje řešení okamžitě, účtujeme poplatek 250,- Kč / hod. bez DPH + dopravné za řešení v čas mimo hlavni pracovní dobu. Toto platí, i když bude problém na straně poskytovatele
V případě řešení problému o víkendu a svátcích platí podmínky pro servis na vyžádání při chybě na straně zákazníka (viz. výše), i když bude problém na straně poskytovatele.
Servisní centrum je otevřené nejen našim zákazníkům, ale všem, kteří řeší nějaký technické problém. Rádi Vám pomůžeme s řešením technických problémů v oblasti internetu, mobilních telefonů - smartphonů, software, hardware, wi-fi bezdrátového připojení. Kromě servisních služeb nabízíme také školení a poradenství v oblasti IT.
Pro naše zákazníky máme připravený věrnostní bonus. Základem je 50% sleva na servisní práce a hodiny zdarma pro dlouholeté zákazníky.
Řešíme všechny situace, které mohou nastat při používání Internetu.
Mobilní telefony, smartphony a tablety jsou fenoménem současnosti. Nastavíme vše tak, aby fungovalo jak má.
Bez software by hardware neožil. Někdy je oživení PC obtížný úkol. Nechte to na nás, jsme odborníci. A budete se divit jak dobrý software je úplně zadarmo.
WiFi je bezdrátové řešení pro příjem internetu. Náhrada klasických datových rozvodů, např. připojení internetu pomocí telefonní linky.
Hardware je věčný boj. Ale je to jen technika, nezapomínejte. Řešíme vše, co se "železem" souvisí. Od návrhu řešení problému, po odvoz do šrotu.
Poskytujeme nezávislé poradenství v oblasti hardware. Sami hardware nedodáváme, jen poradíme s jeho výběrem, popř. doporučíme dodavatele. Poradíme při koupi nových zařízení. Trh nabízí řadu řešení, ve kterých se jen velmi těžko orientuje. Navrhneme Vám nový počítač podle Vašich potřeb, nebo finančních možností.
Poradenství a řešení. To je oč tu běží. Nevíme vše, ale víme kde to hledat. Poradíme ve všech oblastech požívání internetu, hardware, software, mobilních telefonů, WiFi a ještě mnohem více. Připravíme řešení rozličných situací. Nejlépe když se u nás objednáte na konkrétní hodinu, lépe se pak na Vás připravíme. Nebojte se nás zeptat jsme tu přeci proto!
Nestyďte se, že něco neumíte. Domluvte si u nás školení šité na míru přesně Vašim požadavkům.
Příznejme si, všichni máme značné mezery v oblastech, které pro nás nejsou na první pohled prioritní. Bohužel, internet je dnes naprostou nutností. Technika a zejména software se za neustále vývoje jen težko sleduje natož používá. Školení od lidí, kteří danou problematikou žijí je k nezaplacení. Školení provádíme výhradně individuálně.
Nej.cz s.r.o.
Novohospodská 147
261 01 Příbram IX
zobrazit na mapě
775 101 209
318 621 362
Servisní centrum je propojené s naším kontaktním centrem. Náš vyškolený tým odborníků zde zastihnete každý pracovní den od 7.30 do 11.45 a od 12.30 do 16.00 (v PO do 17.00).
Můžete nás také kontaktovat prostřednictvím HOT-LINE telefonní linky, která je funkční i mimo standardní pracovní dobu pomocí SMS zpráv.
Po - Pá: od 8.00 do 18.00
Jsme schopni vyřešit různé problémy technického charakteru, především z těchto oblastí:
Na služby servisního centra platí věrnostní bonus pro naše zákazniky (viz. níže).
Podrobný ceník služeb servisního centra